Reklama w mediach

Jeśli chcemy korzystać z reklamy poprzez media, musimy brać przede wszystkim pod uwagę, że jest to znacznie droższe rozwiązanie, niż wiele innych działań marketingowych. Z drugiej strony w coraz większym stopniu możemy wykorzystywać media elektroniczne, gdzie przekaz reklamowy może być znacznie bardziej skuteczny. Wynika to przede wszystkim z mniejszego przyzwyczajenia odbiorców do korzystania z tego rodzaju przekazu reklamowego. Dodatkowo w większym stopniu możemy wykorzystywać multimedialne rozwiązania, jakie z jednej strony są w stanie zapewnić nam rozbudowany przekaz, z drugiej strony prosty w odbiorze. Przekaz multimedialny ma dodatkowo możliwość budowania relacji z odbiorcą poprzez jego interaktywność.

W ten sposób możemy również znacznie łatwiej oraz szybciej badać wpływ danej reklamy na odbiorców. W telewizji reklama musi być obecnie znacznie lepiej skonstruowana, jeśli chcemy, by zbudowała pozytywne skojarzenia oraz miała interesujący przekaz. Wiele reklam ma przede wszystkim charakter informacyjny. Z drugiej strony dobra kampania reklamowa jest w stanie budować slogany jakie pozwalają na zapamiętanie danej marki produktu, czy firmy. Jest to, szczególnie ważne w przypadku budowania wizerunku firmy w dłuższej perspektywie czasowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *