Skuteczność internetowych

group_28650_21025a_hugeReklamy internetowe z dnia na dzień stają się skuteczniejsze. Są nawet już dziś niemal skuteczniejsze niż spoty telewizyjne, bogate w formę i treści. Banery, wyskakujące okienka, reklamy które trzeba zwinąć, newslettery które wyskakują, żeby się na nie zapisać oraz mailing to formy obecnie najpopularniejsze. Szczególnie mailing, czyli model banera, który zawiera pole umożliwiające wysłanie maila do przedsiębiorcy bądź uruchomienie programu pocztowego, po kliknięciu w dany baner.

Popularna jest także Interstitial, czyli animacja wyświetlająca się na całym ekranie, trwająca więcej niż 10 sekund i opatrzona znaczkiem „x” służącym do zamykania animacji. To tylko część internetowych narzędzi promocyjnych. Ze względu na ich wielość, Internet staje się dziś najpopularniejszym nośnikiem reklam. Na głowę bije prasę i radio. Zbliża się też skutecznością do telewizji. Dlatego coraz chętniej reklamujemy się w sieci. Z tej formy reklamy korzysta coraz więcej świadomych przedsiębiorców. Zamieszczają na stronach, w portalach i serwisach banery reklamowe, a także tworzą własne strony WWW. Mogą to być niewielkie strony wizytówki z dość skąpą treścią, niezbyt skomplikowane technicznie i nie posiadające podstron. Powinny być one jednak dobrze wypozycjonowane. Wizytówki zamieszczane są głównie na stronach katalogowych, już wypozycjonowanych na poszczególne, branżowe frazy kluczowe. Mogą to być również rozbudowane portale, często aktualizowane.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *